top of page

Weekend getaway-Transylvania Log Cabins

Salutare, salutare. Nu am dispărut,doar că nu am mai postat. Am sa incerc sa scriu mai des. In perioada asta mi-am dorit mai multa liniște și ceva autentic,care sa ne fie un boost pentru începutul asta de an. Zis și făcut...fiind membra într-un grup de travel pe Facebook am scris într-o zi încercand să găsesc o cabana la munte cu șemineu și cu o capacitate mica.Dupa un mic research m-am oprit la Satul Peșteana,judetul Hunedoara (ce sa zic, rădăcinile...😀) unde ascunse de zgomot,stres, se afla ascuns Raiul celor de la Transylvania Log Cabins:o căsuță in copac,un loft in copac și alte 2 log cabin. Noi am ales Log Cabin pentru două nopți (se închiriază și numai pentru 2 persoane). Căsuța are parter și etaj complet utilate și mobilate. Curat,luminos,încălzire pe lemne. Totul a fost minunat și cu siguranță mai revenim. A fost superb pentru că în prima seară a și nins așa că plapuma de zăpadă a creat un loc desprins ca

din filme. Am vizitat Castelul Corvinilor și Barajul Gura Apelor. Intrarea la castel este 35 de lei pentru adulți.Pentru fotografii se plateste taxa suplimentara de 5 lei. Am mancat la un restaurant in apropiere (cred ca singurul deschis), care se numeste Corviana (masa a fost aproximativ 90 de lei ). Rezervări la căsuța pot face pe airbnb sau pe whatsapp direct la gazde: Rareș și Gabriela ,doi oameni super.

Va las mai jos niste poze.












Single post: Blog_Single_Post_Widget
bottom of page